ronjasoderberg.blogg.se

Mitt äventyr i Amerikatt!!

Otroligt blandad dag

Publicerad 2015-07-08 02:00:11 i Allmänt,

Den här dagen har både varit bra och otroligt dålig!
Börjar med det dåliga
Familjens äldsta hund har länge varit jätte dålig och senaste veckan var bara hemsk
Så igår släpptes bomben om att idag skulle hon få somna in
Det blev många tårar 
Sista bilden som jag tog av henne 
Men nu till lite positivitet istället!!
För att vi inte skulle gråta hela dagen så har vi varit och först shoppa och sen på ett studsmatta ställe 😸 

Och sista!!
Idag har jag varit i USA i ett år🇺🇸 va sjukt!!! Nu har jag verkligen bott här jätte länge!! Jag älskar verkligen detta land och alla som bor i det!!! 




Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-07-08 22:43:14

Du får vara med om mycket 😊o ett helt år där borta har du fixat alldeles strålande 😉

Postat av: lisen

Publicerad 2015-07-08 23:03:13

Men glöm inte oss härhemma och få inte för dig att vilja bosätta dig där.

Postat av: Elin Danielsson

Publicerad 2015-07-09 11:42:01

Nej, inte min lilla Maggie:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjenixen! Jag heter Ronja och är 20år. På den här bloggen kan ni följa mitt Au pair år i USA. Som börjar i Virginia och efter en månad flyttar familjen vidare till Westchester, NY där jag bor nu :) Har ni några frågor eller funderingar är det bara att fråga :) Mail är [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela