ronjasoderberg.blogg.se

Mitt äventyr i Amerikatt!!

Helgen

Publicerad 2016-04-18 02:40:12 i Allmänt,

Börjar med fredag då var jag och pojken på scouter och dekorera påsar som sedan ska fyllas med snacks och ges till sjukhus 😃

Lördag åkte jag in till New York 😃 först gick jag på ett museum där dom har vaxdockor fast ser riktiga ut!!




Några av bilderna 😉 efter de gick jag till mitt älskade central park ❤️❤️



Och idag söndag så har hela familjen och jag varit iväg på promenad för Braden behövde göra de för scouterna 😸


Älskar att alla träden äter upp skyltarna!! Vi gick runt en typ liten mini sjö och i den här sjön finns de fisk 🐟 så jag och Eva åkte hem hämta fiskegrejer och sen tillbaka för att fiska 🎣


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjenixen! Jag heter Ronja och är 20år. På den här bloggen kan ni följa mitt Au pair år i USA. Som börjar i Virginia och efter en månad flyttar familjen vidare till Westchester, NY där jag bor nu :) Har ni några frågor eller funderingar är det bara att fråga :) Mail är [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela